fbpx

Ceník

Účtuji si Kč 450,- za hodinu

Pro představu:

Středně velký pokoj – většinou účtuji kolem Kč 3500,-. Záleží na požadovaném počtu variant.

Kuchyň s obývacím pokojem – většinou účtuji kolem Kč 8000,- – záleží na velikosti a požadovaném počtu variant.

Ceny za jednodušší vizualizace vhodné pouze pro představu o rozmístění nábytku a rozvodů jsou cca třetinové.

Fasáda z projektu – jednopodlažní dům BEZ OKOLÍ – účtuji kolem Kč 6000,-, dvoupodlažní dům kolem Kč 8000,-

Fasáda z projektu – jednopodlažní dům S OKOLÍM – účtuji kolem Kč 9000,-, dvoupodlažní dům kolem Kč 11000,-

Fasáda z fotografie – jeden pohled Kč 2500,- Za příplatek je možné přidat pergolu, terasu, stání pro auto, upravit barvu, velikost a vzhled oken, dveří a další úpravy.

U fasád je v ceně počet barevných variant dle dohody.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky pro vytvoření grafického návrhu interiéru nebo exteriéru domu (bytu)

Podnikatel: Lenka Martincová s místem podnikání Havlíčkova 341, 277 35 Mšeno
IČ: 09109021 (dále též jen podnikatel nebo zhotovitel).

ID datové schránky: cydwwtg. Živnostenský list vydaný na MÚ Mělník dne 23.4.2020. Č.J.:1040/ZIV/20/Sle/1010975/4    Sp. značka: 1040/ZIV/20/Sle/1010975

I. Obecná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti zhotovitele a klienta při vypracování návrhu interiéru nebo exteriéru bytu (domu) zhotovitelem na základě objednávky klienta (dále též „dílo“). Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou závazné pro ty klienty zhotovitele, kteří jsou: fyzickými či právnickými osobami, které nejsou podnikateli, jakož i pro podnikatele, kteří si služby zhotovitele objednají nikoliv v souvislosti s jejich podnikáním (dále též jen klient či objednatel). U podnikatelů se má za to, že si předmětné služby objednávají v souvislosti se svým podnikáním, pokud nebude v objednávce výslovně uvedeno něco jiného. Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi klientem a zhotovitelem týkající se vytvoření grafického návrhu podnikatelem pro klienta a vztahy zhotovitele a klienta s tím související. Veškeré vztahy mezi zhotovitelem a klientem, které nejsou těmito všeobecnými obchodními podmínkami upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku.

II. Předmět díla

Dílem se rozumí zhotovení grafického návrhu interiéru nebo exteriéru domu (bytu). Zhotovitel nabízí zhotovení návrhu dle individuálních požadavků klienta.

III. Cena díla

U Jednorázově převzatého díla (pojem viz odstavec V. Převzetí díla) je to cena uvedená v objednávce.

U Postupně přebíraného díla (pojem viz odstavec V. Převzetí díla) se cena díla odvíjí od času, který zhotovitel s dílem od počátku do konce spolupráce (koncem spolupráce se též rozumí neopodstatněné ukončení komunikace ze strany klienta), strávil. Aktuální hodinová sazba je vždy uvedena v ceníku na webových stránkách zhotovitele.

IV. Splatnost kupní ceny a platební podmínky

Klient je povinen uhradit zhotoviteli zálohu (pokud se na záloze vzájemně dohodli) do 7 dnů od uzavření objednávky (objednávkou se rozumí i písemné vyjádření souhlasu se spoluprací prostřednictvím e-mailu, messengeru nebo Whatts Uppu). Zbývající částku je klient povinen uhradit do 14 dnů od vystavení faktury. V bezhotovostním převodu se cena za dílo považuje za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky ve prospěch účtu zhotovitele, uvedeného na daňovém dokladu. V případě, že se klient ocitne v prodlení se zaplacením ceny za dílo nebo její části, je povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení.

V. Převzetí díla

Dílo bude přebíráno postupně nebo bude převzato jednorázově.

Postupně – dílo je přebíráno postupně, kdy Zhotovitel zasílá grafický návrh v jednotlivých fázích Klientovi během jejich spolupráce v prostředí chatu na messengeru. Na messengeru spolu vše komunikují, Zhotovitel posílá tipy, nápady, inspirace, odkazy na nábytek a vybavení, a také průběžně posílá náhledy návrhu ve 3D ke schválení a připomínkám. Klient také může posílat odkazy, inspirace apod. a vyjadřuje své požadavky, připomínky a přání.

Jednorázově – u jednorázového převzetí návrh probíhá jen v režii Zhotovitele, který hotové dílo zasílá Klientovi na e-mail.

Zhotovitel odpovídá za to, že předmět díla bude mít vlastnosti obvyklé, jakož i že dílo nemá právní vady.

Právo nepřevzít dílo, pokud nebude v podstatných bodech odpovídat sjednaným parametrům může klient v případě, kdy se jedná o vyhotovení návrhu s jednorázovým převzetím.

V případě prodlení klienta s převzetím díla je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny díla za každý započatý den prodlení s tím, že právo na náhradu škody není dotčeno.

VI. Doba k provedení díla

Zhotovitel provede dílo ve sjednané lhůtě; pokud nebyla lhůta sjednána, v přiměřené lhůtě. Lhůta se prodlužuje o dobu prodlení objednatele s úhradou jakékoliv části ceny díla.

VII. Možnost odstoupení od smlouvy

Zhotovitel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud bude klient v prodlení s úhradou jakékoliv části ceny díla dle objednávky.

Klient je oprávněn od smlouvy odstoupit v případech stanovených právními předpisy.

Klientovi poskytuje Zhotovitel možnost kdykoli ukončit spolupráci, a to v případě Postupně přebíraného díla, přičemž se Klient zavazuje zaplatit za dílo, které bylo dosud Zhotovitelem pro Klienta vykonáno.

V případě Jednorázového převzetí díla je klient při odstoupení od smlouvy povinen uhradit, není-li zákonem stanoveno jinak, cenu díla poníženou o hodnotu dosud neprovedených prací.

VIII. Autorská práva

Grafický návrh, který bude zpracován na základě objednávky, podléhá ochraně ve smyslu autorského zákona. Zhotovitel je oprávněn vykonávat veškerá práva k dílu, jakož i dílo neomezeně užít. Klient nezískává jakoukoliv výhradní licenci k dílu. Podnikatel může také např. použít fotografie díla k reklamním účelům a prezentaci své aktivity jak ve formě elektronické, tak tištěné.

IX. Ochrana osobních dat

Zhotovitel zpracovává osobní údaje klientů v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016. Podnikatel je oprávněn vést evidenci o výkonu poradenství v oblasti interiérového designu. Evidencí se rozumí písemnosti, emailové komunikace a datové soubory, které zůstávají Podnikateli pro jeho potřebu. Zhotovitel zpracovává osobní údaje Klienta, je-li fyzickou osobou pro účely nabízení dalších služeb na základě oprávněného zájmu spočívajícího v propagaci vlastních služeb, a to dobu po dobu poskytování poradenství klientovi a následně další 3 roky od objednávky.

Osobní údaje:

Jména, příjmení
Adresy trvalého bydliště
Adresa, kde se realizuje projekt
E-mail
Mobil
Bankovní účet

Osobní údaje zpracovávané Zhotovitelem mohou být podle pokynů Klienta předány orgánům finanční a celní správy či Českého statistického úřadu. Osoby uvedené v článku 3 mají právo vyžádat si přístup ke zpracovávaným, osobním údajům, zejména získat informace o jejich zpracování, případně kopii osobních údajů, jež se jich týkají. Mají právo na výmaz osobních údajů, jež se jich týkají, zejména chybí-li právní základ pro jejich zpracování. Osoby uvedené v článku 3 mají právo podat proti zpracování osobních údajů Zhotovitelem stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Bez pokynů Klienta není Podnikatel oprávněn k předání osobních údajů mimo Evropský hospodářský prostor nebo mezinárodní organizaci. Zhotovitel přijal a udržuje přiměřená technická a organizační opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Zhotovitel zajistí, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje (účetní firma) zavázaly k mlčenlivosti. Souhlas může klient kdykoliv písemně odvolat na adrese lenkamartincova@seznam.cz.

X. Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky se týkají vztahů souvisejících s objednávkou návrhu interiéru.

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2024.

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

V souvislosti s novým evropským nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR)Vás prosím o vyjádření Vašeho souhlasu se zpracováním Vašich osobních údajů. Účelem nového evropského nařízení je větší ochrana Vašich osobních údajů a Váš větší přehled o jejich zpracování a Vašich právech. S platností od 25. května 2018 s každou přijatou objednávkou udělujete souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů. Vaše osobní údaje jsou používány jen ke zpracování projektu ( tzn.jméno, adresa, tel.číslo). Vaše osobní údaje nejsou používány k žádnému jinému účelu. Pokud tedy u mě objednáte, dáváte mi tím souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR“) je Lenka Martincová IČO: 09109021

Reklamační řád pro poskytování služeb

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných prostřednictvím on-line obchodu od mojí společnosti Lenka Martincová
se sídlem
Havlíčkova 341, 277 35 Mšeno
IČ: 09109021

Adresa pro doručování:
Lenka Martincová, Havlíčkova 341, 277 35 Mšeno
Telefonní číslo: +420 774 84 94 86
Kontaktní e-mail: lenkamartincova@seznam.cz

              ID datové schránky: cydwwtq             

Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme? Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že:

– služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu, pokud byla stanovena
– služba odpovídá popisu na webovém rozhraní, popisu obsaženému v reklamě nebo v naší komunikaci
– služba je poskytnuta v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě.

Jaká je záruční doba poskytované služby?

Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.

Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatné odstranění této vady služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.

Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
– jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
– jste vadu sami způsobili, zejména porušením Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb a právních předpisů

Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy telefonicky, e-mailem či písemně, a to tak, že vadu označíte nebo oznámíte, jak se projevuje.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace. Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2024.